Wat brengt een coaching traject jou?

 

SHARP Leiderschap Coach Traject

Meer vitaliteit, focus en plezier in 120 dagen!

Binnen 8 coach sessies en 16 accountability checks heb jij:

Heb jij SHARP leiderschap ontwikkeld waardoor jij gezonder en energieker op een hoog niveau kan presteren binnen jouw onderneming of carrière.

✅ De groeicurve versneld van jouw vooruitgang – eindelijk die gewenste resultaten in je gezondheid, relaties of onderneming.

✅ Beter slapen, eten, bewegen en werken – straks kan jij behavioural design toepassen om gezonde gewoontes te installeren terwijl je afscheid neemt van de schadelijke!

Ken en gebruik jij jouw sterke punten en passies om topprestaties te bereiken. Ook weet jij wat jouw persoonlijke barrières zijn en hoe je deze managed. 

Heb jij meer voldoening in je werk en heb jij een nieuwe kijk op geluk. Daarnaast werk je meer in flow, is je focus sterker en ben je meer bewust betrokken bij wat je doet.

Kan jij effectiever tussen werk en privé schakelen, en is weerbaarheid voor stress stukken beter! 

✅ Eindelijk jouw knopen doorgehakt van beslissingen die je uitstelt. 

 

WOOP: De manier om je doelen te halen die wel evidence-based is.
WOOP: De manier om je doelen te halen die wel evidence-based is.

Hoe bereiken we jouw gewenste resultaten?

 

 

Het belangrijkste wat een Accountability Coach doet, is zorgen voor een ritme van verantwoording.

Hierdoor blijf jij, ondanks je drukke leven, richten op de uitvoering van doelen die echt belangrijk voor jou zijn- in je onderneming, je gezondheid of je relaties. Door een cadans van reflectie en routine, presteer je met plezier op kleine overwinningen.  Als het even kan – 365 dagen op rij!

    Bereik het volgende niveau.

    Met humor, kritische vragen en een vleugje provocatie brengen we jouw beste kant naar boven. 

    Blijf jezelf uitdagen.

    Blijf stappen maken. Elke sessie blijven we successen belichten, fouten analyseren en de nodige koerscorrecties uitvoeren. 

    Floreren met praktische wijsheid.

    Geen zweverig gedoe. Ik vertaal wetenschappelijke inzichten uit de positieve en prestatie psychologie naar concrete stappen. 

     Peak Performance door SHARP Leiderschap

     

    Wanneer zat jij het laatst echt goed in je vel?

    Wanneer was je enkel to do’s aan het afvinken?

    Dit is het verschil tussen “floreren” en “functioneren“!

    Gelukkige leiders presteren beter. In een traject van 6 tot 12 sessies besteden we aandacht aan de 5 elementen van florerend leiderschap, samengevat in het SHARP Framework: Strength, Health, Absorption, Relationships en Purpose.

    Harvard professor Tal ben Shahar ontwikkelde het SHARP framework samen met oud McKinsey & Co directeur Angus Ridgway en testen deze met honderden leiders over heel de wereld. Door de 5 SHARP elementen te optimaliseren werk je actief aan je welzijn waardoor je consistent op een hoog niveau kan presteren.

    Opbouw van de sessie

     

    Focus, Accountability en Peak Performance- Elke sessie is als een driedelig pak dat voor jou op maat wordt gemaakt!

    Natuurlijk ben ik flexibel, maar dit is hoe een typische 90 min coaching sessie er uit ziet.

    Focus

     Extra aandacht- 20 tot 30 minuten:

    Of het nou problemen zijn of mooie kansen: Hier besteden we extra aandacht aan zaken die jij belangrijk vindt!

    Doelen & Obstakels – 10 tot 20 minuten.

    Met specifieke, uitdagende en haalbare doelen creëren we de spanning tussen waar je bent en waar je wilt zijn. Door vooruit te kijken naar de obstakels die je onvermijdelijk gaat tegenkomen, ben je klaar voor tegenslagen.

    Accountability

    Reflectie – 1o- 15 minuten 

    Hier houden we de score bij! Reflectie op de doelen van de vorige sessie: Het proces waarin we successen belichten, fouten analyseren en de nodige koerscorrecties uitvoeren.

    Energie APK: -5 tot 10 minuten.

    Om optimaal te presteren, werken we aan je optimale energie en focus. Wat weer staat op een fundering van goed eten, bewegen en slapen. 

    Peak Performance door SHARP Leiderschap

    Persoonlijk meesterschap: – 10 tot 20 minuten

    We doen oefeningen op basis van het SHARP leiderschap framework en evidence-based modellen uit de positieve en prestatie psychologie. Hierbij kijk je naar jezelf in het heden, verleden en de toekomst en leer je handige modellen en tools om energieker te presteren. 

    Routines & Rituelen – 5 tot 15 minuten.

    We brengen behavioural design in de praktijk om te verbeteren wat je elke dag doet; ochtend routines, avond routines, werk routines en relatie routines. 
    Met een spel van +1 en -1 gaan we goede gewoontes installeren en schadelijke gewoontes verwijderen.

    Weten of wij een match zijn?